13 nov. 2011

Firar pappa

Nu firar vi min pappa. På farsdag.
Ännu mer tårta att äta! Mums ;)
Den gula köpte jag. Den andra har en bekant bakat. Så duktig hon är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar