Mira Kanarya
13 nov. 2011
Firar pappa
Nu firar vi min pappa. På farsdag.
Ännu mer tårta att äta! Mums ;)
Den gula köpte jag. Den andra har en bekant bakat. Så duktig hon är.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar